Polikistikannee Nuk damaklı aldik tutmadi bibs denedik tutmadi en son avent aldik onu da almadı ne yapacagimi sasirdim göğüsümden inmiyor 3 aylik
Ygtakn Polikistikannee benim oğlum da aynı canım 4 ay 7 günlük ve alışmayan cocuk alışmıyor emzık bi yönden kolaylık ama emiyorsa biraz sabret 4 ayda zatem atak dönemi oldugu için meme biraz ara veriyorlar
En_guzel_yanim Polikistikannee ilk baştan benim oğlumda almadı emziği. Ben verdim o attı ağzından. Ben verdim o attı. Şimdi de emziksiz yapamaz🤷🏻♀️ sabırlı olucaksınız. Almıyor diye pes ederseniz zaten almaz.
Hayalims Polikistikannee doktorlar önermiyor emzik kesinlikle ama benimde kızım aynı şekilde memeden inmiyor her emziği denedim tutmuyo pes ttim artık 🤦♀️
biregesevdasi En_guzel_yanim aynen bende çyle yaptım şuan 5.5 aylık 1 ay önce zorla alıştırdım şimdi ağzından bırakmıyor emzik bir mucize🤩
Akcabeytas Almasın zaten uykuya dalarken o emzikten çektiğimi bi ben bi allah bilir 😂 eline alır oynar geri takamaz ağlar uykusu kaçar böyle bi döngüde
Polikistikannee Hayalims Bazi doktorlar öneriyor ama kullandigi emzige de bağlı Dr. Osman Gönülal ’i izliyorum o ani cocuk ölümlerine engel olduğunu söylüyor
gulsahgursoy Polikistikannee Benim kızımda 55 günlük. Birçok emzik denedik bir türlü tutmadı. Ama ben hala ısrarla vermeye devam ediyorum. Bi umut😌🤦🏻♀️
DurununAnnesi12 Polikistikannee doğduğu gün verdim ben meme alsın diye işe yaradı şimdi de onsuz uyumuyor 1.5 aylık
DurununAnnesi12 Polikistikannee biz marketten almıştık marka değildi tuttu wee marka verdim onu atıp durdu verdiğim emzik babytime markası
Polikistikannee Minikoalamm Gaz damlasindan nefret ediyor 😂 Bi değişik anlayamadim sütümü damlatiyorum nafile
birkucukyildiz @Polikistikannee 2 aylıkken tutturabildim bende keşke de tutmasaydi o gün bugündür meme reddi oldu sonrası geri unutturdum vermedim hala da sürüyor reddimiz belli bı süreden sonra emzik verince meme reddi oluşuyor bazı bebeklerde tavsiyem hiç vermeyin bu emziğin bide bıraktırmasi var onu da düşünün 🙂
birkucukyildiz @Polikistikannee türlü türlü sınavlardan geçeceğiz biraz sabır etmek gerekiyor sağıp verin emmedigi zaman ki sütünüzde azalma olmasın uykuya direttigi zamanlarda da banyo yaptırıyorum ben rahatlıyor hiç değilse