Ben 4 aylıkken barok müzikle başladım 6. Ay süpürge sesine geçtim şu an 11 aylık asla süpürge ve pişş pişş sesi olmadan uyumaz. Uyuduğu sürece açık bırakıyorum buna gece de dahil. Ses kapandığı an uyanıyor. Ne zamana kadar böyle devam eder bilmiyorum ama bıktım bu sesten artık 😂 geceleri sabaha kadar bu sesle uyuyor. Ses bombası aldım USB ile çalıyor artık 😂 kesin bebeğin ses kapanınca uyanıyordur