Gulsah_ozbir Molfix Pure&Soft kızım doğduğundan beri onu kullanıyoruz arada farklı markalarıda denedik molfix p&s prima premium careden daha iyi geldi bana pamuklu ve hava kanallı oluşu ve primadan daha ucuz ayrıca yerli malı hayat kimya üretiyor biliyorsunuzdur belki. Sleepy denedik aşırı derecede pişik yaptı cidden bebekten bebeğe farkeden bi durum bu vurda da çoğu insan sleepyden memnun kalmış ama bize yaramadı 🤦 Baby turco çok kötüydü deneme paketi aldım çoğu ziyan oldu naylonlu gibi ve sızdırdı. Evy baby keza deneme paketi vermişlerdi doğuma hazırlık kursundan allahtan içinde iki tane vardı oda naylon ve sızdırıyor. Normal molfix sızdırdı. Goon bi nebze daha güzel uygun fiyat arıyorsanız goon alabilirsiniz. Bu güne kadar en memnun kaldığım marka molfix pure&soft oldu çevremdekilere şiddetle tavsiye ediyorum. Ne uzun yazdım be 🙄