heyymomm bizde oğlumun 2.ayında bu süreci yaşadık. Gündüz normal, sonra uyanıyor 7 - 8 de en geç, gece 22:00 gibi bir başlıyordu bağırmaya 1 ya da 2 ye kadar ve sonra pat diye uyuyordu. Yaklaşık 25 gün kadar sürdü bu durum. Hiç dersi sıkıntısı yok sadece dünyaya adapte olma süreci demişti doktorumuz. Sinirlerin bozuluyor biliyorum ama kucağında bir pozisyonda diğerlerinden daha sakin durabiliyor o pozisyonu bulup minimuma indirebilirsin ağlamayı. Yazdıklarını okurken yeniden yaşadım süreci, geçecek sabır, birkaç güne bıçak gibi kesilecek bu hali. Sen ne kadar sakin kalmayı başarırsan o da daha sakin olur, senin bütün duygu durumun yansıyor bebeğine.