arkadaşlar bebeğim 5 gün sonra 2 aylık olacak inşallah. gündüzleri ve geceleri (maşallah) çok güzel uyuyor. bana hiç zorluk çıkarmıyor ama akşam 6-7-8 civarlarında uyandığında gece en az 1 e kadar uyuyamıyor ve uyuyamadığı için huysuz. gözleri kıpkırmızı oluyor çok istiyor uyumayı ama tam dalacakken yine ağlayıp uyanıyor. 1 den önce dalamıyor neden böyle oluyor bilgisi olan illa ki vardır. atak falan mı?
(3-4 gündür böyle, önceden yoktu)