Zzzz kızımında eklem yerlerinde var o kuru kızarıklıklar kortizonlu bir krem var 5 gün kullanıyoruz geçiyor. Ama sonra tekrarlayabiliyor. Tamamen geçirmek için napılabilir ki doktora da kaç kez göstermiştik nemlendirin diyor başka da bişe demiyor. Kızım 14 aylık bu arada.