Zzzz offff ayni seyleri yaşadım cok fena sinirlerim.bozuluyor du seni anıyorum.
Benim.oğlumun da egzamasi alerjisi vardi geceleri kendini kasiyarak yırtardi göğsünü hep.kapali giydiriyordum tırnaklarının kesiyordum.yine oluyordu :/
Doktor bi damla şurup verdi zyrtech diye hem gece huzurlu uyumasını sagladi hemde kaşıntisinini azaltti yavas yavas da bitti 1 ay falan kullandım bıraktım simdi gayet iyi
Bi sor istersen doktoruna