GizemCengiz Aliyeeee sezaryen dogum yaptim canim. Emzirdikce acikiyorum ama enerjim dusuyor az yersem hasta duserim bildigin aclik.krizine giriyorum ben
GizemCengiz deletedmom913 diyetle sporla hallolursa sorun yok zaten. Kimileri sezaryende gobek kalir diyo ya ondan korkum 🤷
fatima Zeyk normalmiş demek yemek yiyorum ya sanki 3 aylık hamileymişim gibi göbeğim var 🤦♀️ sinir bozucu