GizemCengiz Canım zaten yazında yazmıssın sıkıntıyı yediğine içtigine dikkat etmiyorsun, etmen lazım tüm sıkıntı orda. 50 günlük daha erken ama , normalmı sezeryanmı ? onunda etkisi var . Ben çok araştırdım cok yemeyle cok süt arasında bir baglantı varmı hiç yok . sadece düzenli ve DOGRU beslenememiz gerekiyor .Mesela lohusa serbeti die birsey var süt yapıldıgına inanılıp bardak bardak içiliyor ama yanlış. Ekmeği sadece sabah kahvaltıda ye başkada yeme daha düzenli yemeye calıs aksamlarıda bol bol sadece su iç birseyler yeme cok acıkıyorsan kuru kayısı ceviz bitter cikolata atıştır . Cok faydasını görürsün