Elisss4016 Mom088 Mükemmelsinizz,isteyince yapamayacağımız bir şey yok gerçekten.Ben en çok da bu kadın azmimize hayranım♥️♥️ Yaz gelsin ve tiril tiril kıyafetler giyelimmm😍😍
Mom088 Elisss4016 evet biz yeterki isteyelim . Birşey yapmak istediğimde hep derim kendime inanmak başarmanın yarısıdır diye 🙃 yazın tadını çıkarabilir miyiz bilmiyorum ama evlendiğim zamanki fiziğime dönmek istiyorum 💐 sevgiler
Elisss4016 Annesizanne veririz Allah’ın izniyle💜 Daha önce başarmışız,neden başarmayalım tekrardan? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Annesizanne Elisss4016 bende kızım emdiği dönem vermiştim çünkü en kolay o dönem veriliyor başka zaman cidden zor
Elisss4016 Annesizanne ya evet gerçekten emzirme dönemi bence çok avantajlı bir dönem.Ter ve çok afedersiniz idrar harici ekstra bir sıvı kaybı oluyor emzirme ile birlikte.Sanırım bu etki ediyor süreçte
Elisss4016 maraslihatun çayı max.5 çay bardağı içebilirsiniz demişti.başka bir şey önermedi.Onun dışında sade türk kahvesi ya da sek filtre kahve içiyorum. Öneri değil de uyguladığım diyelim😍