Merhabalar herkese,bu akşam kızımı uyutunca foruma bakayım dedim.Neredeyse 3 başlıktan 2si mutlaka kilo konusu.Çoğu postu okudum,doğumdan sonra emzirme sürecinde kiloları verememek üstüne geri almak hepimizin ortak problemi sanırım.Çok düşündüm bu postu açsam mı açmasam mı diye.Ama karar verdim🙌🏻 Bundan birkaç ay önce bende kilo postu açmıştım,birkaç kişi desteklemişti sağolsunlar ve ben 8 mart dünya kadınlar gününde kendime yeni bir ben verebilmek için ilk adımı attım ve diyetisyenle diyet sürecim başladı.Şimdilik spora başlatmadı beni ve 5.haftam bu hafta,1 ayı geride bıraktık -7 kg ile✌🏻
Bahsedeyim kendimden,6 aylık kıızm var 77 kilo ile hamile kalıp 99 kilo ile doğuma gittim ancak 88-89 bandına geri dönebilmiştim doğumdan sonra.Düzensiz uykular,yapılamayan kahvaltılar,abur cubura dayalı beslenme derken veremiyordum ve sezaryen göbeğim gittikçe dışarı çıktı.Bir akşam kayınvalidemlerde çay içiyorduk,ben gofret kuruyemiş vs yiyordum.Kafamı kaldırdım ve kayınvalidem onun kaynanası vs herkes kitlenmiş bana ve yememe bakıyor.O gece o üzüntüden uyuyamadım ve başlamam gerektiğini hissettim.İlk yaptığım şey ise; tlfnun notlar kısmına girip neyden rahatsız olduğumu,hedefimin ne olduğunu,neyi hayal ettiğimi yazdım en başta hamilelikte giyilen külotları giymek istemiyordum,normal belde iç çamaşırı giymeyi özlemiştim.Hayatımda bir kere bile çizme giyemedim,alt bacağımdan geçmiyordu yukarıya.Gecelik istiyordum ama kendime yakıştıramıyordum hepsini yazdım yazdım içimi döktüm ve en sonuna da şu notu ekledim “en fazla 6 ay bilemedin 1 sene dayanacaksın,ama en sonunda kendine yeni bir vücut armağan edeceksin,hayallerine kavuşacaksın.Bir kere olsun tam olsun,hazır evdesin çalışmıyorsun bu sefer yaptın yaptın bir daha belki bu gücü ve rahatlığı bulamayacaksın.Haydi!”dedim ve o gün bugündür diyet listemin dışına 1 zeytin kadar dahi çıkmadım.Şekerli şeylerin tadını bile unutma noktasına geldim.Ve çok azimliyim,hiç olmadığım kadar güçlü hissediyorum kendimi.Demem o ki; bir kere başlayın ne olur, devamı gelecek başardıkça daha çok başarmak isteyeceksiniz.Zor değil,1 yıl olsun taş çatlasın.Ama bebeklerimizi taşırken,yürüyüş yaparken nefes nefese kalmayalım,sağlıklı kilo verelim.Şok diyetler çare değil,sağlıklı şekilde beslenebilmeyi hayatımızın temeline oturtalım.Zayıflayınca her şeyi dozunda yiyebileceğiz,o dengeyi kurarak hareket edeceğiz.Kilo kader değil,hepimizin elinde.Ben bile başaracağıma inanıyorsam,siz de yaparsınız.İnsana en iyi gelen yine kendisidir😻Uzun oldu kusura bakmayın ama tüm samimiyetimle yazmak istedim.Rabbim herkese istediği muradı versin.İyi geceler 😻