Sedogan Bebeği.kat kat giydirmek en sevmedigim şey en fazla yelek öyle ust üste sevmiorum çocuk rahatsz oluyor gibi geliyor bana zaten , bu çiş meselesini de ara ara bugün iyiyse bez sayısı yarın az oluyor.mesela bir iki kzde gece 12de tkdigim bezi sabah 6 7 de kuru gibi aldım doldurmamsti mesela o yzuden endişelendim