Kızlar üç buçuk aylık bebeğim erkek , önceden dolu dolu gün içinde her uyuyup uyandığında bezini alırdım smdi azaldığını düşünüyorum bezinin kuru olduğunu fark ettim yada uyuyp uyandiginda bir kez yaptığını , anne sütü alıyor sütun yettiğini ek brsey vermemem gerektiğini söylediler kilosu gelişiminin üç aylık muayenede çok iyi hatta çok önde olduğunu söylediler smdi son zamanlarda böyle yapncs merak ettim neden olabilir ?böyle bsey başına gelen varmı