KUMSAL2020 Kızlar kan ilacına başlayacakmışız sağlık ocağı verdiler ama içeriği nasıldır bilemedim sizce ?
4bilge12 KUMSAL2020 doktorumuz içeriğinde paraben olduğunu ve uzun süreli kullanılacak ilaçlarda olmaması gerektiğini söyledi. Doktorumuzun önerisini aldık biz.
ErkekkAnnesii KUMSAL2020 bende kullanmadım sağlık ocağının verdiği vitaminide kullanmıyorum sidefer ve ocean microfer kullanıyorum 2 sinden de memnunum şuan oceanı kullanıyorum oğlum bunu daha çok seviyor sidefere göre ama ikiside iyi
MAED KUMSAL2020 Ayy bence kullanma biz kullandık mahvetti çocuğumu ne gunduz uyku ne gece sürekli ağlıyordu. Aşırı gaz yaptı 10 gün kullandım bıraktan sonra rahatladı çocuğum. Doktorumuz Newvit damla verdi çok şükür bu birsey yapmadı.
Masalimiz Vegaferon sa içeriğinde paraben olduğu için bende onu kullanmadim sidefer aldım eczaneden ücretli hem temiz hem bebeğim bunu daha ççpk sevdi hemde eczacım en iyisi olduğunu söyledi
Masalimiz KUMSAL2020 10gün önce eczaneden 97 tl ye almıştım ben ama şimdi 108olmuş istersen bi doktorunuza da sor
KUMSAL2020 Masalimiz Hımm internetten baktım şimdi 78 e düşmüş ama bide ocean marka var o zaman eczacıya sorayım d3 ne kullanıyorsunuz
4bilge12 KUMSAL2020 onunla ilgili birşey konuşmadık. Ama wellcare 400 kullanıyoruz. Yine aynı şekilde doktorumuzun tavsiyesi ile.
Masalimiz KUMSAL2020 internetten almak mantıklı evet. D vitaminini sağlık ocağın verdiğini kullanıyorum Devit3
KUMSAL2020 ErkekkAnnesii Teşekkür ederim bende ocean çok gördüm de peki 4 aylık kaç damla olarak veriliyor
MAED KUMSAL2020 aynen ve aşırı huysuzlandi. Gece gündüz uyku yoktu. Mahvolmuştum. Bırakınca bütün etkileri gitti. Demir ilacindan olduğunu anladım.
KUMSAL2020 MAED Tamam canm çok saol Şuan D3 sağlık ocağındakini kullanıyorum ama kan ilacında cesaret edemedim