ikizbabymom Uzymom benim bi küsürdü kesem göründü bi hafta sonra kalp atışını duymaya gittiğimde ikiz olduğunu öğrendim.Rabbim diledikten sonra herşey olur boş gebelik olunca çok çabuk hamile kalınıyo her şerde bi hayır vardır
ikizbabymom Ankakusu35 benim ilk gebeliğim kimyasaldı 1 hafta kendime gelemedim ne ağladım.Eltim ilaçla hamile kaldı boş gebelikti ertesi ay kendiliğinden hamile kaldı üstelik pco var