Kolikbebe Karakuzummm kaç aylık bebeğiniz bizim kırkı cıkınca başladı belirtiler eğer bu dediklerim yoksa korkmayın mustela stelopia çiçekli kremi kullanım toparlıyo
siyah_kalppp AloneMom doktor demeden kullanabili yormuyuz bunu ve bu atopik neden oluyor bilginiz var mı ??
Crn123 Ahsenakkaya52 benim kizimdada atopik egzama var doğdugundan belli birde alerjisi var deterjan duru granül kullaniyorum yumuşaticiyida dalin kullaniyorum losyon olarakta uni babynin ki iyi geliyor
AloneMom siyah_kalppp bana doktor önermişti hicbi zararı yok bebeklerde güvenle kullanabilirsiniz.deterjandan şampuandan yediği biseyden sizin sutunuzden geçmiş olabilir veya genetik.anne babadan geliyordur