Ahsenakkaya52
merhaba,
Benimde bebeğim 5 buçuk aylık yaklaşık bir ay önce kolunun iç kısmında bir kızarıklık oluştu.Çocuk doktorumuz atopik dermatit teşhisi koydu,Linola markalı bir krem önerdi kullanıyorum baya etkisi oldu, tedbir amaçlı dermatologa da götürdüm aynı markayı uygun buldu. Aklınızda olsun memnun kaldım.