YeldaKuzey bu insanlar ne istiyor anlamıyorum ya. Ne kadar kötü kalpleri var, ne kadar kolay ağzına geleni söylemek. Zayıfsa gelişmemiş derler, kilolu ise yine mutlu olmazlar. Kime ne ya! Fabrika üretimi mi bizim bu bebeler. Her çocuğun gelişimi farklı 😊