YeldaKuzey size bir şey söyleyeyim mi hiç ir sorun olmadığında bile söyleyecek bir şeyi var bu insanların. Benim iki çocuğum da iri bebek olarak doğdular 4 kilo üstü. Ve kilo alımları çok iyiydi, boyları ile orantılıydı. Ne çok kilolu ne zayıf. Sağlıklı olsunlar yeter hiç bu konuyu önemseyecek bir insan değilim. Ama Bana da kuzenlerim doğum yaptığında bebekleri ile ilgili bilgileri sakladılar, bebiş nasıl diyorum iyi filan diyorlar. Zaten kilo önemli değil, her bebek ayrı filan diyorlar. Yav ben onu mu soruyorum sağlığını soruyorum diyorum ya zayıf olsa da sağlığı yerinde filan gibi garip cümleler kuruyorlardı. Yani insan nasıl bebeğini başkasıyla kıyaslar anlamıyorum.