queens Canada10 görsel paylaşabilirmisiniz birde kaç aylık bebeğiniz benim kızım üçbuçuk aylık kilotbez zor olur heralde
Canada10 queens https://hizliresim.com/aMLYNH külot bez zor olabilir küçük olduğu için ben 2 aylıkken geçtim goona cırtlı kullandım yaşına kadar daha sonra külot beze geçtim. Ama külot bez daha iyi sanki emicilik olarak 🤷🏼♀️
onemummytwogirls queens prima kullanıyordum yeni baby turco doğadan almaya başladım çok memnunum tavsiye ederim
Fatmaumut queens Doğdu doğalı a101 bezini kullanırım ıslak mendil alır yıkarım cam saklama kabına koyarım . Hiç pişik olmadık 2 yaşında oğlum 🤷
Mom_teacher Fatmaumut ıslak mendil alıp yıkamak yerine bebek pamukları var onlardan kullanabilirsin canm
mina00 RainOverMe ben Azerbaycanlıyım Bakıda yasıyorum, sızde sanırım prima aynısı, orda fiyatı ne kadar
RainOverMe mina00 burada en küçük bedeni paketteki bez adedi ortalama 1 tl sanırım. Evet prima paketiyle aynı o yüzden sordum🤗 sizde ne kadar
Echche queens goon premium soft külot bez güzel. Prima premium care kullandım uzun sure o kokusu beni mahvediyordu. Goonda o sorunu yaşamadım. Minies Külot bez de güzel goondan daha ince
MrsYilmaaz queens ben baby turco kullanıyorum kesınlıkle çok memnunum. Ne pişik yaptı ne sızdırma ne koku hıc bişey yok. Ve dokusu da oldukça ınce
2bebelianne__ queens prima premium care kullanıyorum çok memnunum ne pişik sızdırma asla yapmıyor tavsiye ederm minies beline kadar pişik yapmıştı kızımı primayı tek geçerim 💕
queens 2bebelianne__ prima kullanıyorum zaten bende ama kokusu rahatsız ediyor beni onun inceliği kalitesinde farklı bir bez arıyorum
mina00 RainOverMe evet aynısı, bız 80li alıyoruz sızın parayla 164 tl, ben pampers actıve baby, pampers premınıum huggiesde molfıxde kullandım ama ıyısı bu
RainOverMe fatimas27 lila renk paket sanırım ıslaklık göstergesi yok diye daimi kullanmıyorum🙏🏻 Olsaydı güzel olacaktı
Esma4682_Annesi queens ben sleepy kullanıyorum bana göre iyi 2 yaşındaki ölüme doğdu doğalı kullanıyorum 3 aylık kızım var şuan onada aynı sleepy kullanıyorum
Nesrincente queens Vala sleepy molfix kullandım daha ama sevemedim suan baby turco aldım daha ince onlara gore ama bakalım daha yenı kullanyrm
salcali_yumurtaaa Mom_teacher sleepy candır Ben de kullanıyorum fakat bulunduğum ilçede iki numarası kalmamış girmediğimiz market kalmadı internetten gelmesini de bekleyecek durumda değiliz mini es aldık umarım memnun kalırım
Nesrincente queens 2 5 kılo aldım ben 1 no yanı biz suan 5300 uz olmusuz ama tam rahat oluyo mesela soylede diyeyim sleepy 2 no oluyo molfix 1 no oluyo 2 numarası buyuk baya