Ben tek çocuğum ve hep ağlardım kardeşim olsun diye çok istedim ama olmadı.. Annem babamdan sonra sırdaşım olurdu belki,ama kısmet sağlık daha önemli tabi.. 2. Çocuk hastalığınızı etkileyecekse siz daha önemlisiniz yavrunuz için ama yok etkilemez derseniz bence kardeşi olsun derim🙏