tardis
Şahsi düşüncem şart değil. Evet harika bir şey, ben kalabalık aileleri çok seviyorum. Ama çocuk öyle sırf kardeş olsun diye yapılacak bir şey değil ki. Maddiyatı var maneviyatı var psikllojisi var. Ben kendim mesela çok sabırsız sinirli aşırı derecede özgürlüğüne düşkün bir insanım, yapmayı sevdiğim çoook şey var şuanda zaten 6 aydır bebeğimle kafese tıkılmış bir kuş gibiyim. Oğlumu çok seviyorum asla pişman değilim ama büyüttükten sonra bile isteye bir bebek daha yapıp tekrar başa dönüp bütün hayallerimi hayatımı ve gençliğimi bir kenara atamam. Oğlumla tam kampa gideceğiz ateş yakacağız denize gideceğiz gezip ağaç dikeceğiz derken bir bebek daha yapıp eve kapanıp oğlumu ilgimden eksik bırakamam.. Ağaçların rüzgardan sallndığını gördüğümde, lapa lapa kar yağdığında, yağmur yağdığında sadece camdan bakmak çok zor. Kendimi de, doğayı da hayatı da, eşimi ve eşimle vakit geçirmeyi seviyorum. Tekrardan asla eve kapanıp bebek bakamam. Zaten gurbetteyiz, ailelerimzi bebeğimi sadece 1 kez gördüler 6 aylık olduk. 5 dk bırakabileceğim birisi yok. Eşimle bir şeyler yapmayı özlüyorum, yağmurda yürümeyi, ateş yakıp başında ısınmayı, film izlemeyi, sabah uyanınca sarılıp yatmayı çok seviyorum ve çok özlüyorum… Ayrıca ülke şartları gittikçe kötüleşiyor, gelecek bayağı bir umutsuz görünüyor. Kiradayız, krediler yüksek. Ailelerden maddi destek yok, kalacak miras dahi yok. Oğluma iyi şartlar sağlayabilecek miyim ileride.. Hayattan beklentinize ve inkanlarınıza göre kendiniz karar verin kardeşe, kardeş şart ya da değil diyr bir şey yok. Kardeşsiz büyüyen bir sürü insan var ve 2. çocuğu olmayan da bir sürü insan var 😊