Nergis24 benim oğlum 19 aylık baba, dede ,araba, al , at, mamma , meme , abla diyor ve daha çok kuçukler bence 2,5 yaşinda anca konuşur. Allah başka deet vermesin benim oglumda şaşilik varmiş kaç derece bilmyoruz dedi dr. Ilerleyen donemde devam ederse amelyat olacak ..demem şu ki saglik olsun iilerde illa ki konuşur.