Nergis24 o zaman maşallah annesi, konuşması dışında bir sorun yok. Bence doktorunuzu dinleyin ve 24 aya kadar bekleyin. Eğer 24.ayda hala kelimesi olmazsa o zaman bir terapiste götürürsünüz. O zamana kadar da ekrandan uzak tutun, bol bol kitap okuyun masal anlatın. Evcilik oynayın bebekleri konuşturun. Kuklalarla oyun oynatın. Eğer mümkünse akranlarıyla bir araya getirin. Geç de olsa illa ki konuşacaktır. Anlattığınız kadarıyla gelişimi gayet normal. Hiç üzmeyin kendinizi.