Seda19 Pinarrre merhaba bende damladan aldım e bebekten nasıl kullanacağımı bilmiyorum siz nasıl kullanıyordunuz
Seda19 n28 kullanım şekliniz nasıldır bende aldım kullanacağım kullanan arkadaşlara soruyorum yanlış vermeyeyim bebege 🙊
Asyakus123 gezentianne nasıl kullandınız canım ikisini birlikte anlatabilirmisinix? Kaç ayşıktı bebeğiniz
gezentianne Asyakus123 1-3 ay arası kullandm sanırım kilo başına bir damlaydı inanın hafırlamıyorm 16 aylkk oldu🙈