gezentianne Seda19 Amerikadan almıştım daha hamileyken herkes olmazsa olmaz gaz ilacı diyordu sonuç elimde patladı hepsini verdim bir yerlere. Biogaia bitkisel probiyotik damla + Nurse Harvey’s gaz damlası ikisini birlkte kullanınca mucize gibi geldi bize🙏
Pinarrre Seda19 bnde orijinal olanını kullandım aşırı rahatlattı çocuğumu. Ama gaz yapıcı yiyecekleri yemiyordum damla fayda etti diye yinede. Günde dört sefer veriyordum doktorum o şekilde söylemişti
Seda19 n28 teşekkür ederim yazdığın icin 😇 peki nasıl memnun musun gece ve gündüz icin var hangisi kullanıyorsun ve bebeğin kaç aylık kaç damla veriyorsun? Çok sordum kusura bakma 🙊 bende almayı düşünüyorum bikac çevremden duydum evde de bi sürü gaz ilacı var sab simpleks kullanıyorum ama bu mommys daha etkili diyorlar öyleyse alayım diye post açtım 🖖
n28 Seda19 oğlum 2aylık🌺 gece olanı kullanıyorum. Doktorum önermişti en bitkisel olanı diye işe yaradı❤️
8gunes-yildizi n28 gece olanını gece mi veriyorsunuz. Benim oğlunda 2 aylık gündüzleri aşırı snacı çekiyor, uykudan uyanıp çok ağlıyor çıkartırken. Doğru düzgün gündüz uyuyamıyor sırf gazdan. Doktor da birşey deyip vermedi. Kendi bildiğime de almaya korktum..
Seda19 n28 kullanım şekliniz nasıldır bende aldım kullanacağım kullanan arkadaşlara soruyorum yanlış vermeyeyim bebege 🙊
Merverasaye Kızlar bizimde gaz sorunumuz var biogaia ve sab simplex kullanıyoruz ama sanki işe yaramıyor:( çocuk morarıyor ağlarken resmen:( çok çaresiz kaldım:(
karsiyakalianne Ben orjinal yazani kullandım, gece için olanını bilmiyorum ama oğlum kolikti bizi cok rahatlattı, ben bulana duacıyım.
Seda19 gezentianne hadi ya 😕 bizde biogiayı kullanıyoruz akşamları harveys denedik bizde hiç yaramadı stoklamıştık duruyor öyle sab simpleks aldık o biraz daha iyi geldi harveyse göre ama yine de ona rağmen çok fazla gazı var uyumuyor gazından mommys duydum kullananlar memnun denemek istiyorum bende demek herkeste işe yaramıyor 😏
8gunes-yildizi gezentianne oğlum 2 aylık. Doktora dediğim halde vermedi. Özellikle gündüz çok huzursuz. Uykularından uyanıp çok ağlayarak gaz çıkartıyor. Uyuyamıyor gözler kan çanağına gibi sürekli ağlıyor ben de eczaneden dediklerinizi alsam. İşe yarar mı.. Çok çaresizim
Asyakus123 gezentianne nasıl kullandınız canım ikisini birlikte anlatabilirmisinix? Kaç ayşıktı bebeğiniz
Araslina 8gunes-yildizi bende 2side var gecesini gece orginalini gündüz veriyorum haftasına göre ml yazıyor üstünde günde 15 kere falan verebiliyorsun. Mucize değil ama genel rahatlama sağlıyor. Gecenin tek farkı uyku yapması. Mucize bir ürün diyemem ama evet rahatlama sağlıyor.
gezentianne 8gunes-yildizi Yarar bence evet doktorşar vermek istemiyor hemen ben zorlamıştım arkwdaşlardan duyup
Araslina Pinarrre ben tedarikçi firmasıyla birebir görüştüm 15 kere verebilirsin üstünde kaç kere verilebilir kaç ml yazıyor zaten.
Seda19 Pinarrre merhaba bende damladan aldım e bebekten nasıl kullanacağımı bilmiyorum siz nasıl kullanıyordunuz