Muradiye ben kullandım kızıma hiç iyi gelmedi kakaısnı değiştirdi ağır bir kokusu oldu 5 kere kaka yapmaya başladı ishal gibi bişey oldu ve geceleri çok ağlıyor sanırım karnını ağrıtıyor hiç memenun kalmadım vermiyorum çocuk doktoruna gidip başka bir kan ilacı yazdırıcam