brnidldfn Miniklord sordum da bu ay yükselişe gecicek diyo bı dahaki ay düşüşe gecicekmis bu ay fırlama ayiymis
Morcivert061 Miniklord kız ben 10 kurs kara geçemedim daha🤣🤣 bakalım dursun içinde elbet birgün yğkselir
sutlukahve07 Miniklord bu ay yükselişe geçiçek coinler diye bir duyum aldm bende bekliyorum o yüzden mega ralli geliyormuş.
sutlukahve07 Miniklord genel olarak boğa sezonu daha bitmediği için mega ralli geliyormuş siz aşağıdan aldıysanız elinizde tutun bekletin
Babylover23 Miniklord her çıkışın bir inişi vardır çıktı bayagı düşebilir o yüzden birşey diyemem. Yeni inceleme yaparsam burdan post açar yazarım 🌸