Emirin_Annesiii böyle durumlarda yorum yapmaya çok imtina ediyorum ne olur ne olmaz diye. lakin hiç bir şey olmayacak. Korkmayın lütfen. Kafasını vurmamış kaş üstü sadece. Tabisi göz kayması kusma ateş aşırı huysuzluk gibi belirtileri takipte kalın. 6 saat sonra düşme tanısından çıkar demişti bana doktor. 6 saat sayın ve rahatlayın.