Sadece iki dakika besige bırakıp mutfağa gitmiştim bı çığlıkla koştum dönerken başını besige vurmuş kaşının biraz üstüne denk gelmiş çırpınıp duruyordu koştum aldım buz koydum şişmedi ama kızarıklık var kusma vs. Onlar yok 1 saat uyutmadim 4 5 saattir uyumadığı için uyudu kaldi şimdi kafayı yiycem ilk kez böyle bi sey oldu