Miniminikusum Leyladar alerjiktir ozaman yediklerinize dikkat edin derim ben 3aydır ne çektim en sonunda bulduk
Leyladar Miniminikusum Geçenlerde öksürüğü gecmedi diye götürdük.doktor bizi KBB ye yönlendirdi alerjik dedi ama besin e degil sanırım.cok açıklayıcı konuşmadi o an soramadım bende.surekli odanızı falan havalandırın dedi işte.