Syh42 valla dün bebek seyleri icin a101 e gittim dun yani gecen hafta da degil :) calisan cocuk oyle dedi🤷♀️ bende kapida bekledim hatta 9 a 5 kala 🙈 bi baktim yanimdan kadin girdi bi baktim baskasi da kasada😄 kapi disinda yazi da vardi afis seklinde 7.30 acilis saati falan diye okumadim. Ama bugun karsimdaki bim 9 da açıldı sira oldu millet. Hangi sehirdesiniz siz? Sanirim sehirden sehire degisiklil gosteriyor bu acilis olaylari pandemide