Mammamiya tükürük bezleri çalışıyo artık, baloncuk gibi çıkartıyolar. Yutmayı tam bilmiyolar şu an onu. Dişten bahsedilmiş ama dişle alakası oldugunu düşünmüyorum. 2 aylıkken tükürük bezleri çalışmaya başlar. Kızım da yapardı böyle o zamanlar. Ama ilk dişi 11bucuk aylıkken çıkarttı