Mammamiya 2 akşamdır bebeğim uyurken ağzında böyle köpükler oluyor bunu neden yapıyor sizce henüz 3 aylık şuan uyuyor ağzı böyle
Tugcecivan Mammamiya Benimkide böyle yapıyor sürekli ama ben hiç takılmadim çok.onemli brseymiki acaba 🤔annem yağmur yagdrcak der her böyle gördüğünde 😁
Hazalingo Mammamiya benim kızımda 3 aylık oldu ama bu tükürük mevuzusu bizde 2 haftadan fazladır var ve salyaları da akıyor habire😂 Normal dediler sesler çıkarmaya başladı ondanda olabilir tabi doktora sormadım yarın gidicektim zaten doktora onuda bi sorayım tıbbi olarak neymiş
semaahmet Mammamiya canım bizimkie öyle beş aylık şurada yaklaşık bi haftatir yapiyo size vuruyom ama anlamadim
Keremmm12 Benim bebeğimde 3 aylık olacak benimkinde de var bende Merak ediyorum açıkçası , tükrük bezleri oluştuğu için deniliyo ama reflü vs den kaynaklı da olabiliyormuş
Mammamiya Keremmm12 ben haftaya doktora gideceğim randevumuz öyle ama bunu dünden beri gece uyurken yapıyor çok merak ettim
Tugcecivan Mammamiya Gün içinde benimki sürekli böyle , bnde artık damaklarinin kasinmasindan diş çıkarma damaklarinin setlesmesinden olduğunu düşünüyorum Bakalım yarın yağmur yağacak mı 😁
Sultiii O dönemlerde tükürük salgısı artıyor merak etmeyin baloncuk gibi tükürük çıkarıyorlar hatta artış olcak heryere akcak salyalar❤️🤗sonra da aklar kalınacak sonra dişler gelcek böyle böyle içiniz rahat olsun
Sultiii Mammamiya 3 aylıkken başladı yeğenime 5.ay bitene kadar salyalar devam ettim 5.ay so unda ilk diş patladı 😍
Tugcecivan Sultiii Hadi inşallah benim ki de böyle hatta iki buçuk aylıkken falan başladı salya tükürük bakalım bzmkiler kaç aylıkken çıkaracak 😊
Mammamiya Hazalingo bizimle de paylaşır mısınız rica etsem biz haftaya gideceğiz bizimki de agu yapıyor gülüyor içim gidiyor ona
Mammamiya Oykmmkrkn çok teşekkür ediyorum bizim kız gece uyurken yapınca acaba neden dedim gğndğz daha az yaparda gece böyle
Hazalingo Mammamiya bugün doktora sordum bebeklerde 2 aylıkken başlayan bir durum sıkıntı olmadığını söyledi bide benim bebek 2 elini birden hırsla ağzına götürmesi ve ısırması da normalmiş damak kaşıntısındanmış tabi bu erkenden dişi çıkıcak anlamına gelmiyormuş