Anneyim_35 Öncelikle Allah sabır versin diyeyim bizde oğlumuzu 10 günlükken evde sünnet ettissık çok şükür bir sıkıntı olmadı. Parol iyi gelir elbette. Sen bol bol emzirmeye çalış saatine bakma. Gerekirse göğsünden hiç indirme ağrısı olduğu için senden ayrılmak istemez. O emdikçe idrarı ona iyi gelecektir. Kantaron yağı da kullan. Yara geçmeye yakın papatya suyuna oturtabilirsin. Rezene, anason çayı da içmeyi ihmal etme.
Sağlıcakla kalın inşaallah… 😊