19 günlük bebeğim bugün sünnet oldu. Doktor bardakla kapattı, bizde bardak koymaya devam edyoruz. Emzirmemle sakinledi bebeğim uyuşturucu iğneden ve sünnetten sonra. Sargı bezi eve geldiğimizde düşmüştü. Fucidin kremi el sürmeden sürmemizi söyledi doktor bir de yarım fitil uyguladık. Gece için bir yarım daha yapın diye söyledi. 4 saatte bir, bir çay kaşığı calpol verin ağlamasına göre diye söyledi. Üç gün boyunca kesinlikle banyo yok. Ama fitil kullanmanızı öneririm, ondan sonra rahatlıyor bebek. Umarım geceyi de rahat geçiririz. Size de geçmiş olsun.