Smnl MutluMommy 4.5 aylıktı öyle yatmaya başladı sabahı basında bekleyerek zor edip doktoru aramıştım. O artık dönebiliyor kendi nasıl rahat edebiliyorsa öyle uyur hiç bi şey olmaz artık kendini kurtarır merak etme dedi suan 16 aylık hala ters uyuyor
3children1mom MutluMommy Benim çocuklar doğduğu andan itibaren hep yüz üstü yatti bi sıkıntı olmadı ki 7 aylık olmuş kafasını cok rahat hareket ettirebilir boğulma riski olmaz..
Tatlican MutluMommy evet hep yuz ustu ve ayaklarınida cekip secdede namaz kilar gibi yatardi. kaplumbağa gibi deyip gulmüstü dr lar hastanede yattigimizda ama kafasıni yan geçiyordu oyuzden tikanir diye korkmuyordum