Kızım 13 aylık. 2-3 aydır yüzüstü uyuyor. Ben doğdu doğalı yüzüstü uyumuşum. Hamileliğimde de 7 aylık olana kadar yüzüstü uyudum hatta, çocuk içerde ezilirdi 😬 sezaryenden 2 gün sonra hemen yine yüzüstü yattım acılar içinde😂 yani zarar gelmez nasıl rahat ediyorsa öyle yatsın