Tugce5540 GizemHazal hayır yanlışın var lütfen yanlış bilgi verme annelere buzlukta 3 ay buzdolabının alt kısmında 3 gün oda sıcaklığın da 3 saat bu şekilde olması gerekiyor
GizemHazal Tugce5540 ben yanlış bilmiyorum canım doktorumun verdiği bilgi tabi buzluğunuz -18 derecenin üzerindeyse sakalayamazsınız 6 ay ama genel olarak o derecede olur zaten
Aysssss Bal91 ya ilk sütler hem daha yağlı hem daha antikor içerdiği için çok önemli afiyet olsun bebise şimdiden😊
Elif2409 Bal91 buzluktan çıkıp çözüldükten sonra 1 gün buzdolabında duruyor kendimde öyle kullaniyorm