Bal91 Kızlar buzluktan süt çıkardım eridi ama ısıtmadım buzdolabına geri koysam olur mu dondurucuya değil 3 gün kurula bu şekilde oluyor mu buzluktan çıktıktan sonra yoksa dökmek mi lazım
1mom04 Bal91 dondurucudan çıkan süt (ısıtılmadan çözülmüş hali) alt dolapta 24 saat saklanır. Süt buzlukta 1ay derin doncçdurucuda 3 ay normal bölümde sağıp koyarsan 3 gün. Ama buzlu hali çözünüp dolaba koyarsan 24 saat
Bal91 archmom bende emin olamadım canım anne sütü Olunca da çok değerli oluyor işte kimse net bişey diyemeyecek gb zaten
Nisaelizmom Kızlar bende yeni doğum yaptığımda sağmıştım ama buzluk bölümüne değilde dolabın alt tarafına koymuştum 3 aylık bebeğim şu an, sütler bozulmuştur ? Nasıl anlamalıyım bozulduğunu ?
1mom04 Nisaelizmom buzlukta 1 ay derindondurucuda 3 ay dolabın alt bölümünde 3 gün saklanır onun haricinde süt bozulur
Tugce5540 GizemHazal hayır yanlışın var lütfen yanlış bilgi verme annelere buzlukta 3 ay buzdolabının alt kısmında 3 gün oda sıcaklığın da 3 saat bu şekilde olması gerekiyor
Aysssss Canım bende bazen öyle yapıyordum bir gün buzdolabının aşağısında kalıyordu fazlada beklemiyordum bir gün tam bekletmiyirdu bile veriyordum çıkarıp ısıtıp birseyde olmadı çok şükür
Bal91 Aysssss teşekkür ederim canım bende dökmeye kıyamadım yatmadan veririm 24 saat bile olmamış olur
Aysssss Bal91 ya ilk sütler hem daha yağlı hem daha antikor içerdiği için çok önemli afiyet olsun bebise şimdiden😊
Zsnbr 1mom04 Allah Allah ilk defa duydum ama sonucta herkesin evinde dondurucu yok ki buzlukta bekletiliyor ya
1mom04 Zsnbr doğrudur belkide bir kaynakt gördüm bende öyle biliyordum buzlukta 3 ay diye o yazıyı görünce şaşırdım -18 de olduğu sürece sıkıntı olmaz zaten