Liyaninannesii Büyük Sorular Kitabım serisinde çıkartmalar yok. Onlar büyük boyuta sahip, kalın kartondan, yırtılmaz kitaplar. Ben olsam sadece Büyük Sorular Kitabım olanını tercih ederdim öncelikle. Çünkü içinde hem hayvanlar var, hem eylemler var, hem meyveler sebzeler var. Daha kapsamlı.
Bebeğiniz kaç aylıktı bilemiyorum ama ansiklopediye 21 aylıkken başladık biz. Hala bazı şeyleri anlatmak yaşına uygun olmuyor. Mesela ciğerler, beyin, islekelet yapısı kapsamlı anlatılmış. Daha çok hayvanların ve mevsimlerin olduğu sayfalarla ilgilendi. Bu yüzden bence onu 3 yaşından sonra alın.
Çıkartmalı kitap istiyorsanız da Teleskop yayınlarının “Benim ilk yapıştırmalarım” serisine bakabilirsiniz. Çok güzel kitaplar. Dikkat ve konsantrasyon gelişimi için çok faydalı. Sayfalarda ara bul kısımları var. Çıkartmaları uygun yerlere yapıştırıyorsunuz. Aktivite niteliğinde bir kitap. Kızıma 20 aylıkken aldım ve kolaylıkla yaptı. Daha erken alsam da olurmuş aslında 17-18 aylıkken mesela.☺️