Liyaninannesii hayııır hiçbir zaman desteksiz uyumadı totoş kız 🤣🤣🤣 müzik onun uyku rutinin bir parçası. Doğduğundan beri çalar o müzik uyuyacağı zaman.
hep emzik ve uyku arkadaşı vardı😅
emziği bıraktık çok şükür uyku arkadaşı kullanmaya devam ediyor hatta eskiden bir tane uyku arkadaşı vardı şimdi bir tane kalp şeklinde peluş yastık buldu kendine adını da Kalben (sevdiği bir kitaptaki kızın ismi) koydu, ikisini birden yanına alıp öyle uyuyor 😂🤣 onlardan biri eksik olursa yatağına bile gitmiyor.
En zorlandığım dönem şu zamanları gibi geliyor bana ya da eskiden yaşadığım sıkıntıları unuttum😂
2,5 yaşında ben yapacağım, benim dediğim doğru, benim istediğim olacak, ben karar vereceğim modunda hep.