GunesliHayat iki_prens_annesi_ kızım 14 aylıkken yürüdü.ondan öncesinde kendi kendine kalkıp koltukta sıralıyordu.2-3 ay kdar sıraladı,14.ay yürüdü 😇
iki_prens_annesi_ GunesliHayat maşallah bizimkide sıraliyor şükür ama benim haricimde tutunup kalkmiyor benden tutunuyor sadexe bende jafif destek veriyorum kalkıyor
GunesliHayat iki_prens_annesi_ hiç merak etmeyin bir gün aniden kendi kendine kalkıp pıtır pıtır yürüyecek 😇
Elifdurununannesi iki_prens_annesi_ yasimizi karsiladik simdide durmuyoruz koltuk tepelerinde zıplıyoruz🤣🤣
asz iki_prens_annesi_ sen ne güzel ne içten dua ettin öyle🥰.Allah seninde gönlünde ne varsa nasip etsin sana canım benim
Burcutf iki_prens_annesi_ Allahin izniyle korkulacak bisey yoktur. Sıralıyorsa yavaş yavaş kalkamaya da başlar kalmaya başladıktan birkaç hafta ay sonrada düşe kalka yürümeye de başlıyorlar. Tabiri doktora götür gelişimini takip et zaten rutin kontrolleri muhakkak vardır ama kalbini temiz tut. Rabbim sağlıkla buyumelerini nasip etsin tüm evlatların 🤲🤲
Bsrsgt iki_prens_annesi_ tam 8.ayında yürüdü bende 9 aylıkken yurumusun. Şimdi 12 aylık kosuyo maşallah 🤣 ama normali 12 ay ve üstü demişti doktorum bence sorun yok🌸
iki_prens_annesi_ Bsrsgt aman aman maşallah aceleci minik bizimki 8 aylikken daha otururken devriliyodu ne ara oturdu ne ara kalktı bu ne hız minigim 😊
yyaseminsahinn Bsrsgt maşallah 🧿 bende 9 aylıkken yürümüşüm annem beni görünce korkarmış zayıfmışım birde kızlarımın ikiside 10 buçuk aylık yürüdüler bakalım oğlum şuanda 7 aylık emekler pozisyonda az az gitmeye çalışıyor 🥰
Twinsmomee İkizlerim var yarın 1 yaşında olacaklar biri 11 aylık yürüdü diğeri tutunup kalkıyor sıralıyor bir iki saniye ayakta duruyor sadece her çocuk farklı oluyor 😊 Hazır hissettiğinde yürürler 😊
Kusannesi iki_prens_annesi_ 11 aylık koltuk kenarlarında sıralıyordu 12 aylık elimizle tutup yürütüyorduk 13 ayı biterken sabah dışarı çıkacaktık elimizi tutup yürüyordu akşam eve geldik birden yürümeye basladı😂
iki_prens_annesi_ Kusannesi tobe estağfurullah 😊 ne güzel ya maşallah nereye gittiyseniz havasindan suyundan etkilenmis demekki isin şakası bi yana darısı bize inşallah
Musonn58 iki_prens_annesi_ bir yaşına doğru tutunup kalktı doktora bile götürdük bazı bebekler böyle demişti