Hirasibel benim oğlumda 21 nisanda 1 yaşına gircek nasipse 🥰 hiç emekleme yok poposuyla gidiyo, sürekli ellerini havaya kaldırıyor ayağa kalmak istiyor.Elimi tutuyor ben bırakınca düşcek dıye çok korkuyor, Koltuk kenarına bırakıyorum adım atmıyor daha sadece öyle ayakta durmak istiyor. Ne zaman yürür diye dört gözle bekliyoruz