Burcu0725 bizde de kızım ağlayınca eşim bana verir ama adam haklı çünkü modayken susmuyor kızım 😁ben sakinleştirebiliyoeum ve bu durumu hiç kafama takmamıştım şimdiye kadar siz söyleyince bir daha düşündüm ve yine rahatsız etmedi beni 😁
Bence oluruna bırakın eğer hiç ilgilenmiyor deseniz tamam da adam ağlayınca size veriyorsa çok da aldırmayın
Çünkü daha bebeklerimiz çok küçük bize ihtiyaçları var ❤️ Bizimkisi de 2 ay 15 günlük bu arada 🧸🛏🌸