Burcu0725 eşinize biraz zaman tanıyın, henüz aralarında bağ oluşamamış olabilir, sizde bebeğinizle vakit geçirmesi için ona fırsat verin, mesela bebek mızmızlandığında duşa girin ki o da yalnız kalıp, başa çıkmayı öğrenebilsin. Benim eşimde hep kaçmaya çalışırdı, başka işleri hallederdi ki bebeğimiz ona kalmasın diye, sabırla üstesinden gelinebilir.