Necla61 ikiKudurukAnnesi normal.bence ya ama bugün son uykusunu yaptırmadım daha kolay geçti gece uykusuna sanırım artık 2 uyku olmal i 😀
Civcivimmm ikiKudurukAnnesi gece 10 10.30 gibi uyuyo genelde sabah 9 9.30 da kalkıyo. Ama sabah 6 gibi bi mıyklıyo gözlerini açmadan mamasını veriyorum devaö ediyo uykuya. Ama aslaaa gündüz uyku düzenimiz yok uykuyu seviyo ama gündüz ayağımdan indirmicem eöyle seviyo indirdiğim max 10 dk ya uyanır 🤦♀️ sonra binbir eziyet eder 1 saate bidaha uyuturum zorla falan asla aslaa çözemedim gündüz uykusu işini bu arada 7 sallamasyon bir rakam saymadım 😄😄 ama belkide vardır okadar uykusunu alamayıp kalktığı zamanlar tekrar uyutöalarımla bilemiyorum
Kwsr ikiKudurukAnnesi sabah 9 da kalktığı için oda 6 ve 8 arasi gune başlaması lazım normalde uyku egitimi aldım ben o yüzden söylüyorum. 20.20 de uyudu mesela bugün bazen yeri gelir 20.00 da yada 21.00 da veyahut 21.30 da da uyuyor
Ediseymenatay ikiKudurukAnnesi kaç uyku yaptığı bizim doktorumuzun dediğine göre kişiliğine karakterine bağlıymis mesela benim oğlum 6 aylık olana kadar hiç gündüz uykusu yapmadı 8 de gece uykusuna geçiş yapardı sabah sekiize kadar uyurdu. Her bebekte değişkenlik gösteriyor sanırım ama sizinki çok ideal güzel.
Eliftoprak44 ikiKudurukAnnesi oğlum sabah 6da kalkıyor. Sonra 9.30 gibi uyuyor. Ama asla yarım saati geçmez. 1- 2gibi uyuyor sonra öğlen. Yine yarım saat. Akşamda 5-6arası belki uyur biraz. En son 20:30. 21:00da gece uykusu. Gece de uyanıyor Bikaç kez
Eda-Ece ikiKudurukAnnesi benim kızım sabah 7de kalkıyor o yüzden 3 gündüz uykusu var. Uyandıktan sonra saat 9.30da ilk uyku (2 saat),saat 15te ikinci uyku(2 saat),saat 18de şekerleme (30-45 dakika), en son saat en geç 9da gece uykusu 🥰
Babybloom ikiKudurukAnnesi evet sabah işe gittiğim için erken uyanması dert değil diyordum ama yavaş yavaş iyice erkene çekti. 7de uyansa süper olacak. Ama akşamları çok iyi oluyor, bebiş uyuyunca abisiyle zaman geçirebiliyorum az da olsa🙏
Ediseymenatay ikiKudurukAnnesi evet gece geç yatıyor en geç 8 de gece uykusuna geçiş yapması gerek ama zorla da uyutamazsin ki 🤦 birde yatan bebekler de var bence buna şükür
Eda-Ece ikiKudurukAnnesi eğer yediklerinden dolayı gazı varsa sayamiyorum kaç kere kalktığını ama rahatsa en fazla 3 kez kalkıyor. Çok gazlı bir bebekti hala ara ara gaz sancılarımız devam ediyor tam bitmiş değil 😥🤦🏻♀️
Eda-Ece ikiKudurukAnnesi ahh ahh bana denk geldi işte maalesef oluyor ara ara yedikleriyle bağlantılı 🤦🏻♀️
Civcivimmm ikiKudurukAnnesi yol gece hiç kalkmaz çok çok ender grip mesela şuan geçen haftaboldu daha doğrusu ilk 1 2 gün burnu tıkanıyo diye çok sık gözleri kapalı halde kalktı mızmızlandı ama onun dışında hiç kalkmaz
Asl90 Benim oğlumda 3 uyku uyuyor. Sabah 7 gibi uyanıyor, Akşam 22.30 gibi uyuyor. Gündüz uykuları 1 saati geçmez. Gündüzleri 2 uykuya düşürdüm bi ara akşam erken yatsın diye ama olmadı.
ikiKudurukAnnesi Asl90 ama erken kalkıyor sizin ki normal 3 uyku benimki de asla erken uymuyor gece kalkar mi çok