ikiKudurukAnnesi bizim de yeni değişmeye başladı ama hala 3 uyku uyuması için uğraşıyorum. Çünkü uyanıklık saati hala maksimum 2buçuk saat. Ordan sonra çok huysuzlaşıyor. Sabah 6 da uyanıyor. 8-10 arası ilk uyku, 12-2 arası ikinci uyku, 4-5 arası üçüncü uyku. Akşam 7buçukta da gece uykusu.
Ama dediğim gibi son zamanlarda üçüncü uykuyu uyumak istemiyor. Uyumasam çılgın gibi bağırıyor, uyutmaya çalışsam gözümü kapatmıyor. Öyle ben onu sallıyım o dinlensin derdi o🥰🙄