Habibe08 Zeynaa1 Benimde adetimden 10 hun sonra filan oldu adet oldum olana kadar devam etti doktora gittim rahim agzinda yara var dedi bide rahim duvari kalin dedi sende bi git goster
izmirlokma Zeynaa1 regl oldugunuzda rahimde kalan kan bir sure sonra kahverengi sekilde gelebiliyor..
cennetim18 Zeynaa1 yok ama ben 2 aydir adet olmadim yaklasik 15 20 gundur lekelenmem var yanma varsa kuruluk olabilir enfeksiyon olabilir bir doktora gorun istersen