Serapveminikleri Zeynaa1 birçok nedeni var kist, enfeksiyon yada rahim le ilgili bir sorun olunca bazende adetliyken gelmeyen bitmeyen kanama sonradan bu şekilde geliyor
saripapatyam2 Zeynaa1 doktor bana yumurtlama döneminde lekelenme olabilir normal demişti.. bi ara bendede olmuştu baya panik yapmıştım.. ama devam ederse bi muayene tabi enfeksiyon filanda olabilir
Habibe08 Zeynaa1 Benimde adetimden 10 hun sonra filan oldu adet oldum olana kadar devam etti doktora gittim rahim agzinda yara var dedi bide rahim duvari kalin dedi sende bi git goster
Zeynaa1 Balteknem daha adetim biteli 4 gün oldu yerleşme kanamasını hemenmi olur bide bu kahverengi yerleşme kanaması damı kahverengi acaba
Balteknem Zeynaa1 onu bilmyrm brnim adet tarihimde gelmisti kanamam veya az birkac gun gectiginde kahverengiydi evet
cennetim18 Bu gun gittim doktoktora 2 tane yumurtalik kistim olusmus bitde miyom varmis kahve akintimda ondanmis
Grupyildizi Cok mu oldu akintiniz yani benimde adet bitince 4 gun snra bir kere oyle bir leke geldi simdi normal berrak bir keremi geldi sizinde
Grupyildizi Zeynaa1 benim adetten sonra bir kere geldi netten baktim rahim duvari temizleniyo yaziyordu
cennetim18 Zeynaa1 yok ama ben 2 aydir adet olmadim yaklasik 15 20 gundur lekelenmem var yanma varsa kuruluk olabilir enfeksiyon olabilir bir doktora gorun istersen
Zeynaa1 Serapveminikleri ağrılı değildi ama amaliyat olmuştum onun için antibiyotik kullanıyordum ondan mı acaba